1. Европа је изгубила душу у распону од верских ратова до геноцида под окриљем цркве, који још увек не жели да призна ни да се бар дистанцира од своје најкошмарније сенке. Све остало, од нових “вредности” до исламске алтернативе, неминовно је у узрочно-последичној вези..
    (Бранко, 7. decembar 2021 13:26)

    # Link komentara

  2. Sta uopste znaci srecni praznici"? Koje to praznikE, u mnozini, cestitamo? Jedan koji je najblizi, dva najbliza, tri, sve u godini???
    A sta ako nas onaj kome cestitamo pita a koji su to praznici koje mi cestitate?
    Da ne bude kao u onom vicu:
    Za vrem Dr.Sv.rata ide covek sumom i sretne trojicu u crnom i naoruzane. Pocne da vice "Za dom spremni". Ovi njemu, "sta si rekao?" a on njima, "pa ako niste spremni onda, sprem'te se, sprem'te...".
    A sta ako se Muslimani uvrede sto se za vreme Bozicnih praznika ne radi a oni bi bas tada hteli nesto da kupe/prodaju?
    Licno svakom cestitam Bozic kada mu je vreme (u januaru naravno), ko se nadje uvredjen moze da mi se vise ne javlja, to je njegovo pravo, necu sigurno umreti bez njega.
    Uzgred, jedini Muslimani koji se vredjaju su Arapi, pogotovo fundamentalisti a njih je najmanje u muslimanskom svetu.
    (Vladimir, 7. decembar 2021 11:54)

    # Link komentara

  3. Mislim da su ljudi u ovome promasili pravu poentu ovog pokusaja rebrendovanja praznika, a to je profit. Dok je Bozic kao ime i verski rituali oko istog trziste za praznike je ipak ograniceno samo na hriscane, meni ovo deluje kao pokusaj da se "praznici" rasire na sva trzista. Recimo ja zivim u Austriji i zgrada levo od moje je pretezno popunjena domacom populacijom i cela je okicena i svetli, zgrada desno od moje je pretezno popunjena Turskom populacijom i nema ni jedna sijalica na njoj ... Ako prenesemo to na praznicni umesto bozicni duh racunica je da ce i ostale religije uci u potrosacku maniju oko nove godine kao i mi hriscani, jer mi inace to i ne radimo zbog religije, ukrasi, pokloni, petarde, novogodisnji dzemperi i carape ... nikakve veze nemaju inace sa Bozicem ...
    (Voodoo, 7. decembar 2021 11:34)

    # Link komentara

  4. A može bajram, Pasha...
    Idioti. Time samo produbljuju netrpeljivost.
    A kako ćemo "srećna slava"?
    (Stanislav St., 7. decembar 2021 10:44)

    # Link komentara

  5. Gledao Denverovu utakmicu neki dan. Svaki tajmaut cestitali su Hanuku. Odem na internet i nesto naucim o tome. Lepo je da se svakome cestita ono sto on slavi. Ruzno je da se svakome nabacuje krivnja sto slavi. Tolerancija je mnogo zdravija od glupih preporuka.
    (blabla, 7. decembar 2021 10:41)

    # Link komentara

  6. Još malo pa će verski praznici da se slave u potaji. A posle komunisti bili ovakvi i onakvi.
    U svemu mora da postoji granica da bi bilo prihvatljivo.
    (hypatija, 7. decembar 2021 10:39)

    # Link komentara

  7. EU da promeni ime u "korektno" = Evropistan.
    (Hammarbi, 7. decembar 2021 10:32)

    # Link komentara

  8. Braco Sloveni, vratimo se svojoj veri i religiji.
    (preporuka, 7. decembar 2021 10:30)

    # Link komentara

  9. Mora biti propast sveta...
    (Kiki NS, 7. decembar 2021 08:57)

    # Link komentara

  10. Ne i ne. Nikada.
    (Vojvođanin uvek Srbin, 7. decembar 2021 08:51)

    # Link komentara

  11. Dovoljno sam mator da mogu mirne savesti da napisem- pre dvadese i kusur godina , vrednosti EU su bile i nase vrednsoti, tezili smo im, mada ih nismo dostigli....ali, posle, sve ovo sto se dogadja u EU...to vise nisu vrednosti , one prave, koje treba slediti i dostici , niti su u duhu naseg, ali ne samo naseg, naroda. To su , ma koliko paradoksalno zvucalo, anti civilizacijske vrednosti ili tacnije receno vrednsoti koje ugrozavaju sam opstanak ljudskog roda.....naravno da ne mislim pri tome na Bozic, to je samo povod da se setimo svega ostalog sto rade.....NE..u takvu EU ni po koju cenu!
    (miodarg, 7. decembar 2021 08:40)

    # Link komentara

  12. Ne radi se o zabrani upotrebe reci Bozic, vec o preporuci upotrebe izraza kao sto su period Praznika, praznicno raspolozenje, praznica trpeza, koji su neutralniji i omogucavaju svima da ih prihvate bez obzira na religiju ili njeno odsustvo.

    Uostalom, kod nas je to vec odavno tako: Novogodisnji praznici, novogodisnja dekoracija, Deda Mraz, pokloni za Novu godinu.

    Uopste ne moramo bilo sta da menjamo, vec imamo odlican model i ostatak Evrope bi mogao da ga prihvati kao tolerantan i politicki korektaniji.
    (Milos, 06. decembar 2021 21:32)

    Нажалост је ово тачно. Људи овај период године више везују за "нову годину" него за Божић. Какав је то уопште празник нова година? Шта се прославља? Где је нестало оно да Божић Бата доноси деци поклоне, какав деда мраз..
    (ivan, 7. decembar 2021 08:24)

    # Link komentara

  13. Ali zato se utoliko vise na evropskim televizijama i u drugim medijima najavljuje pocetak i kraj Ramadana kao da se nas Evropljana Hriscana ili ateista to nesto tice. I da, mi Evropljani moramo sa simpatijama da posmatramo muslimane dok se na ulicama i trgovima Evrope glasno i demonstrativno pozdravljaju sa "salam alejkum" i glasno na arapskom ili turskom medju sobom komuniciraju. Ne dao bog da se mi Evropljani u nasoj kuci Evropi zbog toga uvredimo, jer bi se onda muslimani zbog nase uvredjenosti nasli uvredjeni. Nama Evropljanima ce evropski liberalno-levicarsko-zeleni politicari od kojih se mnogi na platnim spiskovima Saudijske Arabije nalaze doci glave. Ova sto predlaze da se Bozic vise ne zove Bozic i da se ne cestita sa "Srecan Bozic", jer to jelte vredja osecanja gore pomenutih, sigurno je jedna od tih.
    (Radoje D., 7. decembar 2021 08:18)

    # Link komentara

  14. Ne znam stvarno zasto ne moze da se upotrebi recenica ,,svima koji slave",sa druge strane Evropa je ugledajuci se na Amere duboko zabrazdila u glupost politicke korektnosti,samo za razliku od Amera,Evropa ima stare narode I tesko ce manjina da upravlja vecinom.Siguran sam da ce morati da dodje do reseta u bliskoj buducnosti,jer ove manjine su previse glasne I previse galame kako su im prava ugrozena,plasim se da im se to ne obije o glavu.
    (kralj, 7. decembar 2021 07:50)

    # Link komentara

  15. Što bi se reklo: boles' ne bira gde udara! Politička korektnost postaje negacija samoj sebi
    (matori, 7. decembar 2021 07:46)

    # Link komentara

  16. Božić, svake godine, 07.01.!
    (Pravoslavac, 7. decembar 2021 07:41)

    # Link komentara

  17. Мир Божији. Христос се роди!
    (Лука, 6. decembar 2021 23:57) 

    # Link komentara

    To lutko! Vaistinu se rodi!

    Nikad u životu nisam išao okolo i nasumično pozdravljao ljude ovim pozdravom, dok nisam bio siguran da su religiozni i da zaista slave hrišćanski, a ne samo porodično-simbolički. Sad ću zastavu na auto da okačim. Da vidimo ko će duže da izdrži.
    (UnrealEngine, 7. decembar 2021 07:31)

    # Link komentara

  18. Ja sam ateist i ne smeta mi ni jedan praznik. Svaki treba slaviti.
    (Prle, 7. decembar 2021 02:15)

    # Link komentara

  19. sta je sporno?
    (BLM, 7. decembar 2021 02:04)

    # Link komentara

  20. Ne vidim problem. Svako ce i dalje privatno govoriti sta zeli ali u javnom govoru ce se postovati ova pravila i to je ok
    (srbin, 7. decembar 2021 02:03)

    # Link komentara

  21. I Bog stvori Evropsku Uniju
    (zilot, 7. decembar 2021 01:26)

    # Link komentara

  22. Sad kad se zalaufa Comic sa ekipom
    (mile, 7. decembar 2021 00:44)

    # Link komentara

  23. U Sev Americi se to praktikuje već 10ak godina. Sve zavisi kako se preporuka tumači. Inače hrišćani koji ne idu u crkvu se ne računaju...
    (Katastrofa, 7. decembar 2021 00:40)

    # Link komentara

  24. Zato ce da slave Bajram, samo polako.
    (pamet u glavu, 7. decembar 2021 00:38)

    # Link komentara

  25. Ok jedino "krsno ime" ima smisla da se izbaci.
    Zamisli pitas: "Muratovicu koje ti je krsno ime?"

    Ili "sestro Chen Bo je l' Vam to krsno ime?"

    Ostalo je SJW ludilo.
    (ikac klisa, 7. decembar 2021 00:36)

    # Link komentara

  26. ukoliko ste 100% sigurni da je neko hruscanin onda mu se moze cestitati Bozic...tako ja ovo vidim. elem, radio sam godinama na kruzeru, u vreme katolickog Bozica menadzerka nam uvek kaze kada cestitate gostima, uvek recite sretni praznici jer ne slave svi bozic pa da se neko nebi uvredio. Znaci u USA je ovo tako reci normalno vec neko vreme. Zemlja u kojoj pod izgovorom politicke korektnosti nastaju I kasnije se kriju najvece gluposti/bolesti naseg drustva.
    (Grobar, 7. decembar 2021 00:36)

    # Link komentara

  27. Ja sam pravoslavni komunista! Zaboli me za preporuke rajhskomesarke Europske rajhs-unije... Kralja ne priznajem, komandanta nemam (Boris Dvornik u filmu,, Trepča") Božić slavim, petokraku nosim. Kome smeta... Neka...
    (Tića zarupski, 7. decembar 2021 00:35)

    # Link komentara

  28. Pa slazem se. Meni licno "Srecni Praznici" zvuci lepse i svecanije nego "Srecan Bozic", i nemam nista protiv da se taj izraz koristi sto vise.
    (Dada, 06. decembar 2021 22:12)

    На коју фору ти безлично "срећни празници" звучи свечаније и веселије? Ја комшијама увек назовем "Бајрам барчула мубарек олсун" иако нисам њихове вере. Коме то може да смета, побогу!
    (Јабучило, 7. decembar 2021 00:32)

    # Link komentara

  29. Ja samo zvezdane staze pratim. Peceno pile sa senfom i prilozima, na srebrnoj tacni, prilozi, odma, sad.
    (Slavko, 7. decembar 2021 00:21)

    # Link komentara

  30. ??? Ovi su na ozbiljnim drogama.... !!!!
    (NixKo, 7. decembar 2021 00:14)

    # Link komentara

  31. Srećan vam najveći praznik pre Stevandana!
    (Huso, 7. decembar 2021 00:09)

    # Link komentara

  32. Znači opet kao pod komunistima - slavimo Božić i Slavu u tajnosti, najbolje noć pred Slavu jer baš tog dana hoće da upadaju u stanove i kontrolišu. Neki "vizionari" i dan danas tako slave, znali da će uskoro opet da se vrate na staro pa nisu ni menjali.
    (juhu, 7. decembar 2021 00:08)

    # Link komentara

  33. Boga nema, đavo je ušao u ljude…
    (Svircen, 7. decembar 2021 00:08)

    # Link komentara

  34. Dilema Božić ili EU ne postoji.
    Uopšte ne treba ići u EU, osim ako neko toliko voli političare koji kradu EU pomoć za sebe.
    Na primerima Rumunije i Bugarske a i Hrvatske se vidi koliko su se približili standardu jedne zemlje kao recimo Švajcarska a koja nije u EU a ima apsolutno sve pogodnosti od EU tržišta.
    (Vladimir, 7. decembar 2021 00:08)

    # Link komentara

  35. Комплетно лудило, ускоро се неће смети рећи да си из Европе...
    (mlekadžija, 7. decembar 2021 00:08)

    # Link komentara

  36. Ja sam za božić
    (Xwnoc, 7. decembar 2021 00:07)

    # Link komentara

  37. I opet su teoreticari zavere bili u pravu od pre godinu dana?! Oni su rekli da je jedan od ciljeva ove plandemije i unistenje hriscanstva i crkve. I evo ubrzano se sve desava nemaju vise vremena ni razloga da zataskavaju stvari. Sve je transparentno i vidljivo. Jer videli su da mogu narod ucutkati raditi mu sta hoce i sad vise nema prepreka.
    (Olja, 7. decembar 2021 00:05)

    # Link komentara

  38. Takođe ukinuti naziv Predsednik i Republika,jer neke države su monarhije,pa je to uvredljivo.
    Prvi Građanin,to je u redu.
    Umesto Republika samo publika.
    Da bi komedija bila potpuna
    umesto Ustav može Gustav!
    (Vukoje, 7. decembar 2021 00:05)

    # Link komentara

  39. Moze da se obrati sa Srećan Božić onima koji slave, šta je tu sporno i uvredljivo? Onda čestita Božić i Milutinu a Bajram Fihreti. Politička korektnost civilizaciju vraća unazad.
    (Mp, 6. decembar 2021 23:25)

    Problem je kad se obraćaš masi. Bilo šta da kažeš neko će da se uvredi, tu nema pomoći. Zato mene nema na tviteru a na fejs kačim samo lepe slike tipa "mi smo srećna familija".
    (Pit, 7. decembar 2021 00:01)

    # Link komentara

  40. Мир Божији. Христос се роди!
    (Лука, 6. decembar 2021 23:57)

    # Link komentara

  41. Kinezi ih prestizu u veliko, dok EU krsti jariće.
    (mihajlo, 6. decembar 2021 23:35)

    # Link komentara

  42. @Milos

    Moze da se obrati sa Srećan Božić onima koji slave, šta je tu sporno i uvredljivo? Onda čestita Božić i Milutinu a Bajram Fihreti. Politička korektnost civilizaciju vraća unazad.
    (Mp, 6. decembar 2021 23:25)

    # Link komentara

  43. Jel' ima neka treća opcija?
    (Pit, 6. decembar 2021 23:16)

    # Link komentara

  44. Треба бити опрезан. Заиста треба пазити да не увредиш мањину … али то не значи да треба омаловажавати већину. Иначе може на дужи рок да испадне наопако…
    (А. Петров, 6. decembar 2021 23:10)

    # Link komentara

  45. Koje hriscanske temelje? Evropa ima paganske temelje, pa je sve paganako unisteno, poruseno i izbrisano od strane hriscanstva, cela kulturna nasledja su nasilno suzbijana sa nameron da se zaborave i izbrisu. I hriscanstvu ce vremenom doci kraj.
    (sinisa33, 6. decembar 2021 23:01)

    # Link komentara

  46. uopšte, uvođenje Božića je bilo unifikovanje paganske religije jer Božić i nije ni slavljen među hrišćanima. uveden je kako bi spajao ono što je u ono vreme bila Evropska unija u vidu Rimskog carstva. Većina tadašnjih naroda, stanovnika Rimskog carstva i Evrope, su obeležavali astrološki praznik u Rimu poznat kao Saturnalije a u drugim narodima pod lokalnim imenima, koji je padao 25. decembra (kao i po pravoslavnom i katoličkom kalendaru pada 25.12.). nigde u 100 godina od rođenja Isusa, što je vreme koje hronološki pokriva Biblija, niko od njegovih učenika nije od njega dobio pouku da obeležava bilo koji rođendan. u stvari, to je i dodatna stvar. rođendan uopšte nije hrišćanski praznik. da je trebalo da se slavi, valjda bi se Isus setio to da kaže ili neko od ljudi iz prve ruke koji su imali najčistiju pouku.
    elem, već viđeno. nebitno je ime. slavite preobučene Saturnalije vež 1500 godina. može se formalno nazvati kako hoće. suština je ista - nije slavljen među hrišćanima dok ga nije uveo Rim. najpoštenije bi bilo da se ponovo zove Saturnalije
    (Koča, 6. decembar 2021 22:50)

    # Link komentara

  47. A izvinjavam se, lupila sam. Nema muslimanskih praznika u ovom periodu. Ali jevrejski je tu
    (devojce, 06. decembar 2021 22:28)

    Hanuka se upravo završila.

    U čemu je problem čestitati oba?
    (Daniel, 6. decembar 2021 22:37)

    # Link komentara

  48. ne smes iz kuce bez potvrde, ne smes da slavis slavu zbog virusa, ne smes da cestitas praznik kako ti zelis... Pravo slobodarsko drustvo, a narod cuti kao da se nista ne desava
    (humor, 6. decembar 2021 22:36)

    # Link komentara

  49. Velika većina ljudi ovde u komentarima je omašila poentu. U textu se misli na katoličku crkvu i značenje reči "christmas" koja se prevodi kao božić i što se u zapadnom svetu isti dovodi u vezu sa novom godinom i deda mrazom što kod nas recimo nije slučaj gde je božić odvojen hrišćanski praznik.
    (Winston, 6. decembar 2021 22:34)

    # Link komentara

  50. Ja bih predlozio da se umesto reči Evropa ili EU politički korektno koriste drugi izrazi.
    (drug Marko, 6. decembar 2021 22:28)

    # Link komentara

  51. A izvinjavam se, lupila sam. Nema muslimanskih praznika u ovom periodu. Ali jevrejski je tu
    (devojce, 6. decembar 2021 22:28)

    # Link komentara

  52. Па, не мора да помињемо Божић... поздрављаћемо се само са "Христос се роди!"...
    (NM, 6. decembar 2021 22:27)

    # Link komentara

  53. Sasvim normalno, ja sam recimo ateista i za bozic (gregorijanski s kojim imam jos manje veze nego sa onim po julijanskom kalendaru) moram da uzmem par dana godisnjeg i ako to ne zelim itd. U EU zivi mnogo ateista, muslimana, hinduista, budista, dakle naravno da "jezik" njenih institucija treba biti verski neutralan! Vera pripada 100% odvojena od drzave i bilo koji religiozni prazni uzdignut na nivo drzavnog je u principu problematican i to treba otvoreno reci!
    (Hoakin Finiks, 6. decembar 2021 22:25)

    # Link komentara

  54. Znači ako na dan Božića u društvu poželim srećne praznike osoba koja nije Hrišćanin neće znati koji praznik mu čestitam
    (Vladimir, 6. decembar 2021 22:25)

    # Link komentara

  55. Ovo je odlična vest. I kad sam bio mali deda Mraz je bio iznad svake religije. Poklone smo dobijali i mi deca atiesta ili komunista i deca muslimani i svi ostali. Uostalom deda Mraz je iz paganskih vremena, spojen sa tradicijom svetog Nikole. I ne treba da bude u konotaciji sa hrišćanstvom. Što bi samo hrišćanska deca dobijala poklone?
    (Bronhitis, 6. decembar 2021 22:25)

    # Link komentara

  56. Koliko znam, I Bajram I Hanuka su u ovom periodu, pa ne vidim zasto ne bi bio praznicni umesto Bozicnog. Uostalom, nisu ni svi religiozni, pa proslavljaju samo Novu Godinu...
    (devojce, 6. decembar 2021 22:24)

    # Link komentara

  57. Ona Evropa u koju smo hteli da udjemo petog oktobra nije ova Evropa.
    (Micko, 6. decembar 2021 22:23)

    # Link komentara

  58. Uopste ne znaci da se rec Bozic ne upotrebljava u krugu porodice ili prijatelja.

    Preporuka se pre svega odnosi na javnu upotrebu, npr politicar koji se obraca celoj naciji ili direktor celoj firmi.

    U obrazlozenju je navedeno da nisu svi hriscani, nisu svi religiozni, kao i to da se ne pridrzavaju svi hriscani istog kalendara.

    Mnogo je prikladnije da direktor firme u Namckoj pozeli srecne praznike ako medju zaposlenima ima Fahretu i Milutina iz Bosne.

    Zasto je problem ako male ispravke u jeziku cine da se niko ne oseti izopsteno?
    (Milos, 6. decembar 2021 22:17)

    # Link komentara

  59. Pa kod nas se i onako dugo čestita Srećni praznici!
    (Deja vu, 6. decembar 2021 22:12)

    # Link komentara

  60. Pa slazem se. Meni licno "Srecni Praznici" zvuci lepse i svecanije nego "Srecan Bozic", i nemam nista protiv da se taj izraz koristi sto vise.
    (Dada, 6. decembar 2021 22:12)

    # Link komentara

  61. Ja ne razumem ovo. Kad Musliman slavi Bajram, ja kazem srecan Bajram.

    S druge strane, ne ocekujem bas da on meni kaze Hristos se rodi, srecan Bozic je sasvim ok. Bitno je postovanje.

    Imao sam drugare iz mesovitih brakova, farbali jaja za Uskrs iako su bili Albanci po ocu...

    Multikulturalizam je prihvatanje i uvazavanje tudjeg kao sebi ravnog.

    Dizanje frke oko ovih gluposti je kontraproduktivno.
    (bartez, 6. decembar 2021 22:11)

    # Link komentara

  62. Nema od toga nista.
    (Oliver, 6. decembar 2021 22:04)

    # Link komentara

  63. ajde
    (bole, 6. decembar 2021 22:00)

    # Link komentara

  64. Слобо, врати се!
    (vir, 6. decembar 2021 21:57)

    # Link komentara

  65. Haha. Pravit ćemo mi Tita od blata.
    (Che, 6. decembar 2021 21:49)

    # Link komentara

  66. Do koliko litara schnappsa domacin sme da ispece tamo u toj uniji i da li se prekrsti kad isti proba?
    (evropski put, 6. decembar 2021 21:48)

    # Link komentara

  67. Pa za EU je ljudsko biće važnije od religije, koju je i samo ono izmislilo, ne bi li se razlikovalo od drugog sebi indentičnog ljudskog bića. Amin.
    (EU konstitucija, 6. decembar 2021 21:41)

    # Link komentara

  68. Ne brinite braćo! Dok Srbija ispuni uslove za članstvo u EU, niko ovde više neće glasati za to članstvo.
    (Krstivoje, 6. decembar 2021 21:36)

    # Link komentara

  69. Ne radi se o zabrani upotrebe reci Bozic, vec o preporuci upotrebe izraza kao sto su period Praznika, praznicno raspolozenje, praznica trpeza, koji su neutralniji i omogucavaju svima da ih prihvate bez obzira na religiju ili njeno odsustvo.

    Uostalom, kod nas je to vec odavno tako: Novogodisnji praznici, novogodisnja dekoracija, Deda Mraz, pokloni za Novu godinu.

    Uopste ne moramo bilo sta da menjamo, vec imamo odlican model i ostatak Evrope bi mogao da ga prihvati kao tolerantan i politicki korektaniji.
    (Milos, 6. decembar 2021 21:32)

    # Link komentara

  70. Hriscanski praznici treba da imaju hriscanski identitet, jevrejski praznici jevrejski, muslimanski praznici muslimanski, i tako dalje.

    Upravo se raznovrsnost poštuje i slavi ako svako može da zadrži svoj identitet a ne ako se oni na vestacki način razvodnjavaju i uništavaju.
    (Daniel, 6. decembar 2021 21:21)

    # Link komentara

  71. Bravo!
    (tocka, 6. decembar 2021 21:17)

    # Link komentara

  72. Svaka čast, radujem se dolasku tih preporuka i do nas!
    (MIRO, 6. decembar 2021 21:12)

    # Link komentara

  73. Hristos se rodi
    (CR7, 6. decembar 2021 21:10)

    # Link komentara

  74. E sad stvarno ne treba ući u EU
    (komentar, 6. decembar 2021 21:08)

    # Link komentara

  75. Potpuno podržavam! Svet postaje globalno selo, sviđalo se to nekome ili ne.

    Nemačka svake godine ciljano privlači 200.000 studenata iz celog sveta, najpametnije u generaciji od kojih će mnogi ostati tamo, razmišljajući tako unapred o svom progresu. Tako se stvara multikulturalno društvo i jača država.

    Naši intelektualci su zagledani u slavnu prošlost, “čuvanje tradicije”, projekat Srpskog sveta, dok vlada bela kuga i traje iseljavanje najboljih u generaciji ka istoj toj Nemačkoj.
    (Gandi, 6. decembar 2021 21:08)

    # Link komentara

  76. Ja se prezivam Božić.
    Sta sam im ja skrivio ???
    (Novi Sad, 6. decembar 2021 21:07)

    # Link komentara

  77. Ja neću da moja zemlja ide tamo.
    (Lale gator, 6. decembar 2021 21:07)

    # Link komentara

  78. Ja prvi nisam religiozan, ali ovo je toliko skandalozno i uvredljivo,da prosto ne mogu da verujem u sta se Evropa pretvara!
    (JankoRaska, 6. decembar 2021 21:05)

    # Link komentara

  79. O zašto li me ovo ne čudi ni malo...čak od njih i očekivano
    (brainstorm, 6. decembar 2021 21:03)

    # Link komentara

  80. Teorije zavere, kažete?
    (XP, 6. decembar 2021 21:03)

    # Link komentara

  81. Božić i tako i tako nema veze sa hrišćanstvom već sa mitraizmom.
    (wiener, 6. decembar 2021 21:00)

    # Link komentara

  82. Evropska unija je precenjena...
    (veki, 6. decembar 2021 20:59)

    # Link komentara

  83. Bozic je Bozic, da nece i krsnu slavu da nam zabrene ako ikada i udjemo u EU.Pa ni Turci nam nisu zabranili da slavimo Bozic i to u srednjem veku
    (Ivan, 6. decembar 2021 20:59)

    # Link komentara

  84. neverovatno... putuj evropo...
    (mojne, 6. decembar 2021 20:56)

    # Link komentara

  85. Ваистину БОЖИЋ.
    (Рабаџија, 6. decembar 2021 20:55)

    # Link komentara