1. Obavezne vakcinacije nema i nece biti u Nemackoj! Ali izgleda da bi neki iz srpske vlasti vrlo rado uveli prisilu u Srbiji.
    (sloboda misljenja, 27. januar 2022 22:27)

    # Link komentara

  2. Na nasu srecu kod nas nikad nece biti obavezna. Bogu hvala.
    (Dream, 27. januar 2022 21:06)

    # Link komentara

  3. @ (B.Živković, 27. januar 2022 18:12)

    Znaci po vama vernici ne treba da idu kod doktora jer je Bog stvorio i karcinome, dijabetes, hipertenziju ...
    (Drndoje, 27. januar 2022 20:48)

    # Link komentara

  4. Zašto nam traže da potpišemo da smo samo mi odgovorni za primljenu vakcinu a istu nam nameću raznim ograničenjima? Zašto uz vakcinu nema upustvo o leku? Zašto se kovid 19 predstavlja kao opaka bolest kada je smrtnost izuzetno niska (za razliku od npr variole, koja je bila daleko opakija i smrtonosnija) a mnogi se oporavili i pre vakcine? Bolnice? Što ih nisu više napravili i ko sme uskratiti lečenje osobi koja od svoje plate izdvaja za zdravstveno? Taj argument je nonsens.
    (don, 27. januar 2022 20:30)

    # Link komentara

  5. Ja zivim u Njemackoj i vakcinisan sam dva puta Biontechom.Drugi put 30.septembra i sad mi na dosta mjesta vise ne vazi,jer je proslo vise od tri mjeseca,pa mi traze i test.To je novina,takodje za preboljele vazi od 29 do 90 dana.Bukvalno svaki dan mijenjaju pravila i postalo je nesnosljivo i za vakcinisane,a pogotovo za nevakcinisane.Licno se osjecam prevarenim od strane vlasti i strucnjaka,jer sve sto su rekli,obecali,tvrdili veoma brzo su sami pogazili i promijenili i svaki put na stetu obicnog gradjanina.Cak njihovi sudovi u mnogim slucajevima proglasavaju da je vlada prekrsila zakon i ljudska prava.Ako ce ta obavezna vakcinacija zaustaviti pandemiju ili je bar podvesti pod endemsku bolest,poput gripe,nek je uvedu,ali problem je sto nece,a pravni problem je ko ce onda odgovarati za to i ko ce odgovarati ako neko umre od vakcine na koju je bio prisiljen.
    (kris, 27. januar 2022 19:44)

    # Link komentara

  6. @B.Zivkovic

    E vidis u odnosu sa tobom je sustina problema celog naseg drustva.

    I to ne zbog tvog stava, nego sto ce sada masa vakcinisanih da te napadne i vredja. Pravilna reakcija je na tvoje prosto nepravilno razmisljanje je ignorisanje i da ti se da izbor da radis sta hoces. Isto kao da si pusac, pusi kolko hoces, ali nemoj posle kriviti osiromaseni uranijum kad zavrsis na onkologiji.

    Ja sam vakcinisan, smanjene su mi sanse da zavrsim u bolnici i umrem. Ti nisi, ako ne daj Boze umres to nije moj problem i stvarno me ne zanima da te ubedjujem da nisi u pravu i trosim svoj bes.
    Ono na sta treba da trosim svoj bes je politika i drzava kojoj placam porez, a koja je ocigledno zanemarila zdravstveni sistem da ne moze da podrzi 5 puta jaci grip. Broj ljudi je porastao, broj bolnica nije, opreme nema i to jeste moj problem. Ne zato sto ces ti jos verovatnije umreti ako ti se zakomplikije kovid (opet, tvoje zdravlje, tvoja stvar) nego zato sto imam osnovanu sumnju da zdravstveni sistem koji ja placam, jednog dana kada me zakaci nesto drugacije od kovida, nema kapacitet da me leci jer drzavu vode idioti.

    To je sve vreme sama sustina kovida, sav ovaj outrage (nemam bolju rec) prema antivakserima kreiraju piliticari, upravo da bi skrenuli narodu paznju sa same sustine problema u kojem se nalazimo.
    (Mirko, 27. januar 2022 19:26)

    # Link komentara

  7. @Čovek ima pravo da kaže, neću vakcinu hoću smrt, i država ima pravo da kaže dobro hoćeš smrt, ali nemoj da tražiš da te nedeljama lečimo, nego umri odma'?
    (Umri odma', 27. januar 2022 18:27)
    Promasio si temu, ne umire se samo od Corone, mnogo vise se umire od svega ostalog a sad je Corona postala izgovor za sve, tako da si promasio temu...
    (cvarci i kavurma, 27. januar 2022 19:24)

    # Link komentara

  8. Čovek ima pravo da kaže, neću vakcinu hoću smrt, i država ima pravo da kaže dobro hoćeš smrt, ali nemoj da tražiš da te nedeljama lečimo, nego umri odma'?
    (Umri odma', 27. januar 2022 18:27

    Onda ja kažem da mi vrate sav novac koji sam uplaćivao prethodnih 15 godina za zdrav.osiguranje i još ne plaćam ubuduće više. Da vidimo onda kako će da se ponašaju.Motka ima dva kraja.
    (Alex, 27. januar 2022 19:17)

    # Link komentara

  9. @HanSolo To znači da je pandemija stvar gledanja? Znači neko odluči da to nije, ne broji mrtve i svima dobro.
    (Mika, 27. januar 2022 19:14)

    # Link komentara

  10. Ne treba to nazivati obavezna vec PRISILNA vakcinacija!
    (Jasta, 27. januar 2022 17:36)

    Nije, jer i prisilna vakcinacija postoji. Bilo jedn9m u Austriji posle drugog svetskog rata.

    I naravno antivakseri povezuju ovo sa fašizmom, a najveći protivnici vakcinacije i obavezne i dobrovoljne su ekstremno desničarske ksenofobične partije, i u Nemačkoj i u Austriji. Potpuno ste izgubili kompas.
    (wiener, 27. januar 2022 18:56)

    # Link komentara

  11. @B. Zivkovic: Dzabe ste se potrudili da napisete toliki tekst kad nista pametno niste rekli. U vecini slucajeva ce vakcina pomoci da organizam pocne da pravi antitela dok se virus jos nije rasirio. Bez vakcine rizikujete da vam virus napravi dar mar po raznim organima, a da vase telo jos nije odgovorilo na pravi nacin. Neko ce i bez vakcine proci dobro sa koronom, jer mu je organizam takav. Zdrav zivot i ishrana sigurno ne odmazu, ali oni nisu garancija za cete dobro proci. Prelezao sam koronu sa srednje teskom slikom i odlucio se posle za rusku vakcinu. Skoro sam dobio omikron, i za 3 dana se zavrsilo. Ne mogu da znam da li je virus slabiji, da li je vakcina ili prethodno prelezana bolest doprinela. Bas me briga! Ja sam odlucio da uradim ono sto je do mene, a to je bila vakcina. Postujem svacije pravo da sam izabere. Lutrija je kao i sve i sve u zivotu. Sad svi kao ocekuju da su lekari svemoguci i da su vakcine 100% efikasne , a svaki dan svesno prihvataju mnogo vece rizike pocev od sedanja u automobil, pijenja kojekakvih lekova i slicno...Nek svako konacno prihvati odgovornost za samog sebe. Posle nema kukanja... ako se ispostavi da organizam nije bas onako jak kakvim smo ga smatrali.
    (ja, 27. januar 2022 18:55)

    # Link komentara

  12. U Danskoj se od utorka ukidaju bas sve mere. Zarazenih dnevno oko 50.000.
    U pitanju je Omikron pa je to razlog ukidanja mera.
    Kazu, veoma blagi simptomi i veoma mali broj pacijenata oboljelih od Omikrona sto je najvazniji razlog vracanja u normalno stanje od pre pandemije.
    (ekologija, 27. januar 2022 18:51)

    # Link komentara

  13. @(B.Živković, 27. januar 2022 18:12)

    Zaboravio si da navedeš i 4. (a najverovatniju) "mogućnost":

    Bez obzira šta je slučaj i istina sa virusom neću da se vakcinišem z'inat.
    (realni optimist, 27. januar 2022 18:50)

    # Link komentara

  14. Virus je "odgovor" Prirode na neprirodan način života koji se živi i propagira narodima sveta. Priroda je veoma moćna i surova i dok se ljudi ne vrate prirodnom načinu životu, virus neće nestati. Znači vakcina nema nikakvog značaja u borbi protiv Prirode, dodao bih Zdrave Prirode. Moj stav; virus će nestati ako počnemo da živimo sa prirodnom (čitaj:zdravom) vodom, hranom, ponašanjem, navikama itd.
    (B.Živković, 27. januar 2022 18:12)

    Delimično se slažem sa ovim. Slažem se da će vraćanjem čoveka u prirodno stanište, recimo šume, nestati određene bolesti kao što su Astma koja je tipična gradska bolest smoga, zatim, razne autoimune bolesti kao rak, da će se smanjiti bolesti srca, masti i šećera i sl. Ali se ne slažem za viruse. Virusi će i dalje postojati i dalje će uništavati ljude. Čak bi ti virusi tad poubijali 90% današnjeg čovečanstva, dok bi ono što je ostalo bilo imuno na te bolesti. Nas ima ovoliko baš zahvaljujući medicini. Po meni uhvatili smo se u rvanje sa prirodom i sad nema nazad.
    (Onako samo usput, 27. januar 2022 18:40)

    # Link komentara

  15. Da li ce pandemija stati ako se svi vakcinisu ?
    (Mr M, 27. januar 2022 17:49)

    Da i ne.. Ako se kao kod nas samo gleda na zaraženih onda ne.. Ali ako se gleda kao svugde na normalnom svetu da, zvog mnogo manje smrtnosti.. Danska od 31 Januara ne gleda na Covid kao državnu opasnost više, nego kao grip.. Tolko o tome.. Samo što su se kod njih skoro svi vakcinisani.. Ne kao kod nas.. Kao neću zato što hoću da branim slobodno mišljenje.. A kod nas svi baš rade kao svi drugi.. Svi ovde gledaju parove i to im je velo bitno..
    (HanSolo, 27. januar 2022 18:31)

    # Link komentara

  16. Čovek ima pravo da kaže, neću vakcinu hoću smrt, i država ima pravo da kaže dobro hoćeš smrt, ali nemoj da tražiš da te nedeljama lečimo, nego umri odma'?
    (Umri odma', 27. januar 2022 18:27)

    # Link komentara

  17. Nadam se da ćete objaviti komentar! Zašto sam lično protiv vakcinacije i zašto govorim samo u svoje ime, u mojoj porodici je većina vakcinisana. Ovo važi za sve kategorije ljudi, teiste, ateiste, one koji veruju u nauku, čoveka itd. Poreklo virusa je još uvek nepoznato, postoje tri mogućnosti: 1) Virus je napravio čovek sa određenim ciljem (da li je virus namerno ili zlonamerno "pušten", svejedno) i taj ko je napravio virus može da pronađe i lek i vakcinu. Na vakcinama se zarađuju ogromni profiti, možda je cilj smanjenje ljudske populacije, šta god da je u pitanju, virus će i nestati kada čovek to bude hteo. Zato je vakcinacija besmislena sve dok neko ne ostvari "prljave ciljeve". Moj stav; neću da učestvujem u tome. 2) Virus je "odgovor" Prirode na neprirodan način života koji se živi i propagira narodima sveta. Priroda je veoma moćna i surova i dok se ljudi ne vrate prirodnom načinu životu, virus neće nestati. Znači vakcina nema nikakvog značaja u borbi protiv Prirode, dodao bih Zdrave Prirode. Moj stav; virus će nestati ako počnemo da živimo sa prirodnom (čitaj:zdravom) vodom, hranom, ponašanjem, navikama itd. 3) Za teiste, ako je Bog stvorio virus sa željom da uništi svet ili deo sveta, ili "opameti" čovečanstvo, vraćajući ga na osnovne moralne i ljudske vrednosti, vakcina nema nikakvog značaja. Protiv Boga nema odbrane. Naveo sam tri jedine moguće varijante nastanka virusa i u sve tri vakcinacija nema nikakvog značaja. Ako neko ima drugačiji argument, neka ga navede.
    (B.Živković, 27. januar 2022 18:12)

    # Link komentara

  18. Nadam se da će i kod nas biti obavezna vakcinacija.
    (Miodrag, 27. januar 2022 18:09)

    # Link komentara

  19. Uskoro je kraj pandemije. Cemu obavezna vakcinacija?
    (Nenaks, 27. januar 2022 18:09)

    # Link komentara

  20. Italija - za 50+ obavezna vakcinacija. Austrija - obavezna vakcinacija za sve punoletne. Nemačka - na putu da uvede obaveznu vakcinaciju. Dakle, Italija, Austrija i Nemačka. Pametnom dovoljno.
    (Armagedon, 27. januar 2022 17:40)

    Danska, Velika Britanija, Skotska, Irska, Izrael…

    Tamo izgleda nema pametnih.
    (miomare, 27. januar 2022 18:07)

    # Link komentara

  21. Koliko god da su nemci poznati kao narod koji sledi zakon i pravila, mislim da su dovoljno mudri da na ovo ne pristanu. Bice zestoki protesti i otpor kod naroda, nece im pomoci ni poilicija i vojska kad se dignu milioni na noge
    (Srdjan, 27. januar 2022 18:06)

    # Link komentara

  22. Srbistanac sve zna. Sve.
    (Putnik, 27. januar 2022 17:58)

    # Link komentara

  23. Kad ovako prisiljavaju bukvalno ni za milion dolara ne bih pristao. Inace nemam problem sa tim al obako agresivna kampanja je bas too much
    (igor, 27. januar 2022 17:57)

    # Link komentara

  24. U mojoj smeni od nas tridesetoro,vakcinisano je dve trecine.Vecinom su to mladji ljudi.U kontra smeni broj je skoro ujednacen.Od 15.januara mi sa Johnsonom vise se i ne ubrajamo u potpuno vakcinisane (Bavarska).Inace pratim izjave novog ministra,covek uliva poverenje ali mislim da njegova inicijativa o obaveznoj vakcinaciji nece proci.I ne bi trebalo.
    (Lala iz Banata, 27. januar 2022 17:52)

    # Link komentara

  25. Da li ce pandemija stati ako se svi vakcinisu ?
    (Mr M, 27. januar 2022 17:49)

    # Link komentara

  26. Pa paljenje Rajhstaga?
    (gox, 27. januar 2022 17:45)

    # Link komentara

  27. Italija - za 50+ obavezna vakcinacija. Austrija - obavezna vakcinacija za sve punoletne. Nemačka - na putu da uvede obaveznu vakcinaciju. Dakle, Italija, Austrija i Nemačka. Pametnom dovoljno.
    (Armagedon, 27. januar 2022 17:40)

    # Link komentara

  28. Ne treba to nazivati obavezna vec PRISILNA vakcinacija!
    (Jasta, 27. januar 2022 17:36)

    # Link komentara